Selamat datang ke HZFH.

Boleh baca info kat sini.

Sebarang pertanyaan dan tempahan, sila :



NO CALL
SHIPPING : MONDAY - FRIDAY

Alhamdulillah, Terima Kasih dari saya Bunga Zara. Silakan scroll kebawah lagi... ^__^


Sunday 26 March 2017

Lecithin Shaklee : TIPS MENGURUSKAN BADAN DENGAN SELAMAT

Lecithin Softgel Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini saya akan berkongsi dengan anda tentang vitamin yang mampu untuk mengurangkan berat badan anda dan sekaligus membuang lemak serta kolestrol. Vitamin ini adalah LECITHIN by SHAKLEE lebih selamat (lulus kementerian kesihatan malaysia) dan halal (mempunyai sijil halal 2017).


180BIJI Kapsul - RM55.95 (HARGA PASARAN 2017)

Setiap kapsul mengandungi 518mg Lecithin


No. KKM >>> MAL12015012NC 

sila klik no. KKM di atas untuk lebih lanjut


Klik gambar untuk lebih jelas.


Lecithin Softgel Shaklee juga mempunyai sijil Halal untuk tahun 2017.

klik gambar untuk lebih jelas


Lecithin adalah pengemulsi semulajadi di mana Akademi sains kebangsaan ( The nasional Academy of Sciences) menyatakan yang kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya dalam menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf.

❤ Setiap kapsul membekalkan 3.1g kolina yang kaya dengan lesitina termasuk 468mg fosfatidilkolina dan 282mg fosfatidilinositol.
❤ Sumber semulajadi daripada kekacang soya.

Lecithin Diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO (genetically modified organisms). Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-koli,inisitol,fosforus dan lemak tak tepu.

MANFAAT UTAMA:-

🌼🌼 Menyerap vitamin yang larut-lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut-lemak.

🌼🌼 Melindungi Hati - Mengahalang enapan leak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

🌼🌼 Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid didalam tubuh.

🌼🌼 Pelangsingan - Menghalang Obesiti, dimana pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang

🌼🌼 Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit, mengaktifkanmetabolisma sel dan melambatkan penuaan.

🌼🌼 Memperbaki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkat alergi seperti penyakit kulit iaitu dermatis,demam alergi

🌼🌼 Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

🌼🌼 Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress/tekanan - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran janin.

🌼🌼 Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.

🌼🌼 Memperbaiki prostat lelaki - kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.

🌼🌼 Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan melerakan toksin didalam usus.



SET LECITHIN:-

1. Set Kurus
    Lecithin + Alfalfa

2. Set Alzheimer
    Lecithin + Omega Guard

3. Set bajet Prostat
    Lecithin + ESP



No comments:

Nak Tahu Produk Lain?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Admin