Selamat datang ke HZFH.

Boleh baca info kat sini.

Sebarang pertanyaan dan tempahan, sila :



NO CALL
SHIPPING : MONDAY - FRIDAY

Alhamdulillah, Terima Kasih dari saya Bunga Zara. Silakan scroll kebawah lagi... ^__^


Friday 24 March 2017

CAROTOMAX SHAKLEE : TIPS MATA CANTIK


اَللَّهُمَّ صَلِّ َعلى سيدنا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آِل سيدنا مُحَمَّد


CAROTOMAX SHAKLEE : TIPS MATA CANTIK

RABUN JAUH???
RABUN DEKAT??
SILAU??

Carotomax mengatasi masalah rabun jauh dan dekat serta silau, selain mampu mencantikkan kulit, elok untuk jantung dan hati


30BIJI SOFTGEL RM78 untuk sebulan


LULUS KEMENTERIAN KESIHATAN

(Untuk Melihat status KKM no. produk ini sila klik pada no. kkm diatas)

Mempunyai Sijil Halal terkini iaitu tahun 2017
klik gambar untuk lebih jelas




Apakah CarotoMax Shaklee?
.
CarotoMax shaklee adalah hasil gabungan 6 varieti karotena yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan yang tinggi sifat antioksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epla, kentang, minyak sawit, strawberi, cantaloupe, karot, fava d'anta. Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buah buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.

Pengambilan purata karotenoid lutien, likopena, dan beta karotena adalah hanya 8mg. Carotomax membekalkan 13mg karotenoid berfaedah ini.


APAKAH MANFAAT UTAMA CAROTOMAX

💗💗 Lebih selamat daripada vitamin A - penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Didapati juga pengambilan vitamin A yang berlebihan juga akan mengakibatkan toksisiti. Walaubagaimana pun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor vitamin A, dan beta karotena didapati lebih selamat untuk pengambilan.

💗💗  Mempertingkatkan penglihatan -  Ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah pemglihatan seperti nyctalopia ( rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eyebags dan gegelung htam di mata.

💗💗 Meredakan penyakit kulit - Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis senile plague, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne, ulser kulit,

💗💗 Melindungi Epithelial - Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru,bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

💗💗 Melawan kanser dan oksidasi - Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imu, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser,terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati teroksida.

💗💗 Menghalang infeksi -  Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis,asthma, flu dan selesma.

💗💗 Menggalakkan perkembangan normal dan sihat - Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit,membran mukosa,gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi, juga penghasilan sperma yang sihat.


MENGAPA CAROTOMOX

Mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata yang sihat, kulit dan membran mukosa.

🌸Alpha Carotene – untuk penglihatan malam, menjaga kesihatan mata, menghalang degeneragi penglihatan

🌸Beta Carotene – memperbaiki kulit, mempercepatkan pemulihan luka, mempertingkatkan sistem imunisasi, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.

🌸Astaxanthin – pigmen di dalam alga & fitoplankton yang memberikan warna pink pada ikan salmon, tetapi Shaklee telah menuai karotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang tulen dan poten. Ia membantu melindungi oksidasi kolesterol LDL.

🌸Lycopene – bersifat antioksida, menghalang penuaan organ, mengurangkan penyakit kelenjar prostat, untuk kesihatan serviks, jantung dan menguatkan sistem imun.

🌸Lutien – menyekat katarak, glaucoma, AMD (penyakit macular berkaitan umur)

🌸Zeaxanthin – melindungi mata, menurah cahaya gelombang biru pendek berbahaya, mengurangkan risiko kanser ovai & payudara termasuk endometrial & serviks.


Tahukah anda satu hidangan Shaklee Carotomax bersamaan dengan:-

🌷🌷 Beta Carotene : 102 biji pisang
🌷🌷 Lycopene : 714 biji aprikot
🌷🌷 Lutein dan Zeaxanthine : 285 biji limau merah
🌷🌷 Alpha Carotene 89 biji raspberi

TESTIMONI








Sebarang pertanyaan/order boleh Direct Whatsapp sila tekan butang dibawah


Shaklee Distributor,
ID : 1069438 Bunga Zara
Whatsapp No. : 0137387005



No comments:

Nak Tahu Produk Lain?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Admin